Consulatul romanesc din Los Angeles si Ambasada din Mexic

Intrucat are foarte multe comentarii cu peste 10 likes, consulatul din Los Angeles (aka LA) sta stingher, de unul singur, neimpartind acest articol cu vreun altul.

Consulatul din LA nu a incaput alaturi de celelalte consulate din SUA asa ca iata-l aici cu traducere automata. Am eliminat de asemenea tag-urile summary/details folosite acolo unde ma uit la mai mult de un consulat.

Consulatul Romaniei din Los Angeles are 3.2 stele din 173 reviews; acest consulat este singurul de pana acum care raspunde la comentarii Gugu, asa ca voi include raspunsurile.

  • Stefan Cristea | 1 stea | 3 reviews | acum 1 luna | De câteva zile lucrătoare încerc să contactez consulatul cu întrebări referitoare la o cerere de reînnoire a pașaportului. Dintre cele trei numere de telefon afișate pe site, niciunul nu funcționează. Și, conform altor recenzii, văd că aceste numere nu funcționează de mai bine de un an. Cum își deservește consulatul cetățenii români când nu există un număr de contact disponibil pentru a vorbi direct cu un reprezentant. Înțeleg că există o adresă de e-mail, dar s-ar putea să existe persoane care nu au posibilitatea de a utiliza această cale. De asemenea, oricine răspunde la recenziile care includ plângeri, ar trebui să fie mai puțin condescendent și mai responabil în a oferi sprijin.
    Raspuns: Ne pare rau pentru ca va confruntati cu aceasta problema de comunicare. Apelurile dumneavoastra telefonice nu ajung la consulat, ci sunt automat redirectionate catre un call-center specializat aflat la Bucuresti, care lucreaza in program non-stop 24/7. Daca nu raspunde nimeni inseamna ca a aparut o defectiune tehnica. Va multumim pentru faptul ca ati sesizat aparitia acestei maniere neconforme cu standardul de comunicare al oficiului consular Pentru a comunica direct cu personalul consular aflat la Consulatul General al Romaniei la Los Angeles, va recomandam sa utiilizati adresa de posta electronica losangeles.cons1@mae.ro. De asemenea, pentru informatii detaliate privitoare la serviciile consulare utilizati pagina http://losangeles.mae.ro, iar pentru programarea efectuarii serviciilor consulare va sta la dispozitie portalul online www.econsulat.ro. Va multumim pentru cooperare.
  • Ebteasam Seram | 1 stea | 2 reviews | acum 3 luni | Nu voi mai veni niciodată în acest loc teribil. sunt atât de nepoliticoși și lipsiți de respect pentru persoanele care încearcă să aplice pentru vize turistice. am decis să nu aplic pentru viză și au refuzat să-mi dea ordinul meu de plată înapoi. Rușine Rușine Rușine.
    Raspuns: Taxele de viză nu sunt rambursabile. Nu a existat nicio lipsă de respect sau grosolănie în timpul interviului pentru viză. Ei solicită doar toate informațiile necesare pentru a stabili dacă solicitantul reprezintă un risc pentru țara care eliberează viza și pentru a se asigura că solicitantul de viză oferă informații și date reale și veridice .
    (Update?) despre ce adevăr vorbești nu este treaba ta să mă întrebi despre cum am intrat în SUA și . adevărul este Statele Unite ale Americii ei lucrează mai bine decât tine pentru a găsi adevărul . Știu doar un singur lucru American este o țară primitoare nu ca voi lipsit de respect. acum păstreaza-ți viza pentru tine nu am nevoie de ea.
  • Dolores Damian | 5 stele | LG 674 reviews | acum 3 ani | Am avut o programare și a durat doar o oră yay!

    Există o parcare pe stradă pe care trebuie să o plătiți. Cred că este un dolar pe oră.

    Când intrați înăuntru, vă înregistrează și cineva vă va conduce la lift. Nu puteți urca în lift până nu vă înregistrați. De asemenea, atunci când faceți o programare trebuie să precizați câte persoane vor fi la programare. Pentru că nu vor lăsa să intre decât persoana care are programare, cu excepția cazului în care precizați altfel.

    Sunt deschiși doar pentru câteva ore.

    De asemenea, nu este permisă mâncarea sau băutura. (poze; 4 likes)

  • A G | 1 stea | 1 review | acum 6 luni | AM AVUT O PROGRAMARE PENTRU A-MI REÎNNOI PAȘAPORTUL. SĂ VINĂ IMEDIAT DUPĂ OPERAȚIE.  AM CONDUS DOUĂ ZILE LA RÂND DIN COLORADO ȘI CÂND AM AJUNS AICI AM AȘTEPTAT 30 DE MINUTE.  TOT SUNÂNDU-I FĂRĂ RĂSPUNS ÎN CELE DIN URMĂ A SUNAT LA NUMĂRUL DE URGENȚĂ UN TIP A RĂSPUNS CU TUPEU ȘI MI-A SPUS CĂ SUNT ÎNCHIȘI PENTRU CĂ AU COVID😳 ACUM ÎNȚELEG CĂ OAMENII SE ÎMBOLNĂVESC ȘI NU POT LUCRA, DAR NICI UN APEL TELEFONIC, NICI O ANULARE DE E-MAIL, NICI UN MESAJ NIMIC NIMIC NIMIC, ASTA ESTE PUR ȘI SIMPLU NEPROFESIONIST.😡😡😡 SUNT ORIBILI NICI UN SERVICIU DE CLIENȚI CEEA CE ESTE ORICE VREAU SĂ SPUN CĂ AR FI TREBUIT SĂ SUNE ȘI SĂ SPUNĂ OAMENILOR CĂ THEYR ÎNTÂLNIRI SUNT ANULATE NU?  FOARTE FOARTE DEZAMĂGIT CĂ ROMÂNII NOȘTRI NU AU NICI O ETICĂ DE LUCRU LA TOATE NICI O MANIERE TIPUL DE PE LINIA DE URGENȚĂ MI-A SPUS CĂ AU POSTAT ÎN SITE-UL CĂ TNEY SUNT ÎNCHISE . EI BINE, NU AU FĂCUT-O. SCRIE DESCHIS SE POATE VEDEA ÎN POZA PE CARE TOCMAI AM FĂCUT-O 😡 DE ASEMENEA, OAMENII DE SECURITATE DE JOS AICI NU AVEAU NICI O IDEE DESPRE CE SE ÎNTÂMPLĂ. (5 likes)
    Raspuns: Ați fost notificat automat de portalul www.econsulat.ro. Este bine de știut că nimănui nu-i place să se îmbolnăvească și că oamenii preferă să vă ajute decât să stați acasă bolnav și în carantină. Doar un gând decent....

  • Denise E | 1 stea | 1 review | acum 8 luni | Acest loc este teribil, atât de incredibil de nepoliticos. Rușine, rușine, rușine!!! Serviciul de relații cu clienții este cel mai rău, nu vor să vă ajute sau chiar să încerce să înțeleagă de ce ați făcut numirea (ca să nu mai vorbim că este atât de dificil chiar să obțineți o întâlnire cu ei în primul rând). Îmi pare rău pentru toți românii care trebuie să aibă de a face cu ei, așa o rușine că nu-și respectă propriul popor. Voi adăuga, de asemenea, că programarea dvs. este ținută în holul public unde toată lumea poate auzi toate informațiile dvs. private(cum ar fi numele, adresa, numărul de securitate socială, motivul programării etc)- toate conversațiile făcute printr-un microfon. sunt de fapt în afara holului chiar acum(lângă lifturi) și încă îi pot auzi vorbind, așa că imaginați-vă cât de tare sunt anunțate informațiile dvs. private pentru toți cei care așteaptă în "hol"(aka aceeași cameră în care aveți programarea). Nu știu cum de este legal așa ceva, trebuie că încalcă vreo lege privind confidențialitatea. Nu am crezut niciodată că voi întâlni un loc care face ca până și serviciul pentru clienți de la DMV să pară de nota 10. Foarte dezamăgit de oamenii mei :(. Sper să nu mai fiu nevoită să vin niciodată aici și sper că nici voi nu trebuie să o faceți. (4 likes)
    Raspuns: Se constata ca, dupa ce ati solicitat sa fiti primiti la consulat peste rand, inaintea altor cetateni romani programati in mod corect conform procedurilor general cunoscute publicului, ati postat online o recenzie negativa cu afirmatii neadevarate despre oficiul consular. Pentru a putea fi sprijiniti de oficiile consulare in situatii similare, in viitor utilizati portalul online www.econsulat.ro pentru a obtine programarile necesare si respectati pe ceilalti cetateni care au programari inaintea dumneavoastra. Sistemul consular al Romaniei este modern, digitalizat si adaptat realitatilor sociale si de tehnologie ale prezentului. Va multumim pentru intelegere si cooperare.

  • Tatiana Jablon | 1 stea | 1 review | acum 1 an | Am încercat să îmi reînnoiesc pașaportul online și să fac o programare, dar a fost imposibil să navighez în procesul de înscriere.  Am trimis mesaje de la un capăt la altul al portalului, fără succes și fără să primesc îndrumări sau informații utile din partea lor. Când sun direct la consulat, în 99,9% din cazuri linia este ocupată. Singura dată când am primit un răspuns de la o persoană în direct după ce am stat în așteptare timp de 30 de minute, a fost scurt, grăbit, nu mi-a răspuns la întrebări și a închis brusc telefonul. A existat o promisiune de e-mail care nu a ajuns niciodată. Poate cineva să mă contacteze, vă rog, cu informații specifice, deoarece se referă la cererea mea și îndrumări cu privire la ceea ce trebuie să fac pentru a finaliza procesul și a obține un pașaport. Nu pot călători în afara țării cu un document expirat. Vă mulțumesc. (14 likes)
    Raspuns: Buna ziua. Regretam experienta avuta cu lucratorul din call-center-ul situat la Bucuresti. Pentru clarificari asupra serviciilor consulare prestate pentru cetatenii romani in vestul SUA trimiteti mesaj la losangeles.cons1@mae.ro. La aceasta adresa raspunde direct personalul consular aflat la Consulatul General al Romaniei la Los Angeles.

  • Cosmin | 1 stea | 4 reviews | acum 1 an | O experiență îngrozitoare în relația cu acest consulat. A trebuit să aștept 1 săptămână după ce am completat mai multe formulare doar pentru a putea programa o întâlnire cu 5 săptămâni înainte pentru un simplu formular pe care trebuia doar să îl ridic. Linia lor de urgență este deconectată și nu vă va răspunde la telefon dacă lăsați un mesaj vocal. Lipsa de bun simț depășește tot ceea ce am mai experimentat. Voi informa Ambasada României despre lipsa lor de profesionalism și mă voi asigura că plângerile mele sunt auzite și că se vor lua măsuri. Să vă fie rușine că tratați românii în mod mizerabil și că interveniți în viitoarele alegeri. Ce rușine! (16 likes)
    Raspuns: Consulatul General al Romaniei la Los Angeles acorda atentie tuturor sugestiilor constructive, daca sunt facute cu buna credinta. Criticile neadevarate facute sub adapostul anonimatului nu pot fi prezumate a fi facute cu buna credinta. Sugestiile dumneavoastra sunt binevenite, daca sunt transmise cu sinceritate si cu idenritate clara fie aici, fie direct la adresa losangeles.cons1@mae.ro. Decenta este de multe ori in comunicare la fel de importanta ca si corectitudinea gramaticala

  • Andreea Sicoe | 2 stele | LG 134 reviews | acum 1 an | Tocmai am terminat de vorbit la telefon cu Andrei despre reînnoirea pașaportului și înregistrarea ca fiind căsătorit și mi-a spus că îmi va trimite un email cu toate informațiile. Când i-am cerut să îmi clarifice o propoziție mi-a spus la propriu că nu o va face și că îmi va închide telefonul pentru că toată lumea din lume încearcă să mă sune. Am stat la telefon 22 min din care am așteptat 20 min și am vorbit 2. Cum este posibil să spună că îmi va închide în nas doar pentru că i-am cerut ajutorul. Nu am fost nici vorbăreț, nici nepoliticos , nici nevoiaș sau altceva ci scurt, clar și super politicos.  De ce se mai întâmplă acest lucru în 2020 după toate recenziile oamenilor care se plâng de asta? Nu contează că sunt în București pentru că sunt în continuare conectați la consulat.  Dezamăgitor! Tristut!😔(15 likes)
    Raspuns: Buna ziua. Regretam experienta avuta cu lucratorul din call-center-ul situat la Bucuresti. Pentru clarificari asupra serviciilor consulare prestate pentru cetatenii romani in vestul SUA trimiteti mesaj la losangeles.cons1@mae.ro. La aceasta adresa raspunde direct personalul consular aflat la Consulatul General al Romaniei la Los Angeles.

  • Nicoleta Smith | 1 stea | 3 reviews | acum 8 luni | Am trăit în atât de multe țări și am lucrat cu alte ambasade și consulate, dar acesta este cel mai rău. Cel mai neprofesionist!!! Ei au întotdeauna o atitudine și este ca și cum le este lene să ajute ! Acesta este motivul pentru care întreaga lume râde de noi ! Trebuie să ne descurcăm mai bine !!! (3 likes)
    Raspuns: Se constata ca, dupa ce ati solicitat sa fiti primiti la consulat peste rand, inaintea altor cetateni romani programati in mod corect conform procedurilor general cunoscute publicului, ati postat online o recenzie negativa cu afirmatii neadevarate despre oficiul consular. Pentru a putea fi sprijiniti de oficiile consulare in situatii similare, in viitor utilizati portalul online www.econsulat.ro pentru a obtine programarile necesare si respectati pe ceilalti cetateni care au programari inaintea dumneavoastra. Sistemul consular al Romaniei este modern, digitalizat si adaptat realitatilor sociale si de tehnologie ale prezentului. Va multumim pentru intelegere si cooperare.

  • Razvan Olariu | 1 stea | 3 reviews | acum 2 ani | Fiți pregătiți. Inițial am scris o recenzie detaliată, dar a fost prea lungă, așa că iată varianta scurtă a acesteia:

    1. Toate apelurile sunt redirecționate către un call center din România. Evident, ei nu comunică cu consulatul SUA, așa că dacă suni de 5 ori vei primi 5 răspunsuri diferite
    2. Nimeni nu știe de ce documente ai putea avea nevoie. În cazul meu, am făcut o programare online pentru un pașaport. Am fost programat în termen de 2 luni. După aceea, am primit o notificare că am nevoie de un alt document înainte de pașaport. A doua programare a fost la o lună după prima. Au rezolvat-o în spate.
    3. Nu contează dacă ai programare la 9 dimineața sau la 12, încep să lucreze cu toată lumea în același timp, așa că vei fi chemat la întâmplare să completezi un alt formular sau să răspunzi la o altă întrebare. Programarea mea a fost la 9:30am, dar am terminat la 2pm. Alte persoane programate la ora 11.00 au terminat înaintea mea.
    4. Atunci când faceți o programare trebuie să prezentați documente și să completați formulare. Dar atunci când te prezinți la programare, o iei de la capăt pentru că nu știu cum să lucreze cu sistemul.
    5. Au 4 persoane: o secretară care este pe cale să își termine mandatul, este pricepută și de ajutor. O altă secretară care abia a început, cu o atitudine românească de ea le știe pe toate, ajută doar dacă vrea ea și nimeni nu-i poate spune nimic. Un consul răbdător care își cunoaște meseria și în sfârșit un consul general care se comportă ca un bucureștean vânzător de mașini de ocazie într-o piață aglomerată de sâmbătă.
    6. Consulul general face remarci răutăcioase, comentarii depreciative și nu se poate abține să nu dea sfaturi inutile. Ex: "de ce ți-ai schimbat numele, nu e mare diferență între Alexandru și Alexander" (spus unui tip care avea probleme cu schimbarea actelor) sau "casele voastre valorează câteva milioane de euro în acest moment" (spus unei bătrâne care încerca să-și vândă proprietățile din centrul Bucureștiului).
    7. Nu există confidențialitate: Am auzit nume, conturi bancare, adrese fizice, date de contact, informații despre administratori de imobile, sume și multe altele. Nu există o cameră privată în care să vorbești, pur și simplu țipă la tine pe geam și tu răspunzi în fața tuturor celor care așteaptă o rezolvare.
    8. Deși nu au acceptat nimic, au fost persoane care au adus "mici cadouri" pentru a-și rezolva problemele. (29 likes)

  • George B. | 1 stea | 24 reviews | acum 3 ani | Am încercat să completez un formular de programare, dar, din cauza unor circumstanțe speciale, nu am putut. Am încercat la o altă oră, iar site-ul lor nu a acceptat adresa mea de e-mail ca fiind viabilă. Am sunat la Ministerul Afacerilor Externe, la București, și am fost sfătuit să anunț consulatul că vin prin e-mail, stabilind astfel o programare. Am zburat tocmai din Seattle, costul biletului de avion, ziua pierdută la serviciu și alte costuri se ridică la un total de aproximativ peste 700 de dolari.
    Când am ajuns acolo, securitatea nu mi-a permis să intru în consulatul MEU, așa cum ar trebui să poată face orice cetățean român, fără o programare stabilită în prealabil. Am rămas în hol, sunând la toate numerele consulare posibile și chiar rugându-i pe alții (cu programări) să se intereseze în numele meu dacă pot fi primit în acea zi. Am venit dorind să certific o hârtie pentru unul dintre prietenii mei care pleacă în România, pentru ca el să poată rezolva o mică problemă în numele meu.
    După 3 ore, am renunțat și m-am întors la aeroport.
    Când am ajuns la aeroport, am primit un e-mail că mă căutau, pentru a încerca să îmi rezolve problema. Nimeni nu mi-a spus că există o posibilă soluție stand by pentru problema mea, ci mai degrabă m-a certat în e-mailuri pentru că nu am stabilit o programare.
    Sunt dezamăgit de calitatea serviciilor oferite de Consulatul României din Los Angeles, de lipsa de profesionalism, de abuzul de putere și autoritate, de lipsa de grijă pe care o manifestă față de proprii cetățeni, dar grija de a se izola de propriul popor.
    De aici încolo, voi căuta alte căi de rezolvare a problemelor mele, deoarece de fiecare dată când intru în contact cu mașinăria birocratică românească, de fiecare dată, fără greș, mi se reamintește de ce nu îmi lipsește România.
    În plus, i-aș sfătui și pe alții, să epuizeze mai întâi toate celelalte căi posibile înainte de a încerca să contacteze Consulatul României din LA. (28 likes)

  • Stefan Costa | 1 stea | 1 review | acum 1 an | As dori as atrag atentia autoratatilor Romane Din SUA Referitor la acest Consulat al Romaniei Din California.
    La Consulatul României din LA California
    Personalul și serviciul clienți sunt oribile, în general, domnul Cosmin D și șefa lui sunt necompetenți și te fac să crezi că ei sunt șefii în interiorul Consulatului.
    O discuție nepoliticoasă și un comportament agresiv în general.
    Nici o întrebare, nici un răspuns.
    Trebuie să așteptați o programare fără limită de timp și nu vă vor da niciodată niciun răspuns.  (10 likes)
    Raspuns: Stefan Costa. Programarile pentru efectuarea de servicii consulare se obtin la toate oficiile consulare ale Romaniei exclusiv prin portalul online www.econsulat.ro. Nu trebuie sa va suparati pentru ca personalul consular nu va accepta cererile de acces in reteaua personala LinkedIn a fiecaruia. Nu au aceasta obligatie, fiind vorba de conturi personale. Decenta este de multe ori in comunicare la fel de importanta ca si corectitudinea gramaticala.

  • Anna Pro | 1 stea | 5 reviews | acum 1 an | Pentru a primi un răspuns simplu la câteva întrebări a trebuit să scriu înainte și înapoi, înainte și înapoi de de multe, multe ori, răspunsurile au fost atât de ambigue și atitudinea din răspunsuri a fost foarte neplăcută, mai mult decât atât, procesul a devenit atât de complicat din cauza site-ului lor. Se pare că este unul dintre cele mai proaste site-uri web și un personal nepoliticos. personalul diplomatic îmi amintește de birocrația de pe vremuri de acasă. personalul diplomatic anterior cu consularul Cătălin GHENEA era atât de politicos, atât de bine informat și de ajutor. Ne vor lipsi foarte mult. (10 likes)
    Raspuns: Stimată d-ă Ana Pro,
    Membrii personalului consular al Consulatului General al României la Los Angeles au făcut o treabă minunată, oferindu-vă toată asistența și informațiile necesare. Au făcut acest lucru cu multă răbdare în numeroasele răspunsuri date la solicitările dumneavoastră, așa cum ați menționat în recenzia dumneavoastră. În același timp, respectarea prevederilor legale este obligatorie în activitatea de asistență consulară, iar serviciile consulare trebuie să se facă în consecință, chiar dacă unii dintre solicitanți nu sunt foarte încântați de această obligație legală. (..)

  • Yulia D | 1 stea | 3 reviews | acum 11 luni | Cea mai nasoală dintre toate NAȚIUNILE, nu ne ajută cu absolut nimic ,suntem una dintre cele mai bune națiuni IT din întreaga lume însă acest Consulat este condus de niște medievali, cu un sistem dezastruos pus în aplicare, mă lupt din 2017 pentru a-mi reînnoi pașaportul și chiar dacă locuiesc în SUA de 10 ani și am avut un document legalizat notarial și tradus au refuzat să proceseze reînnoirea pașaportului meu și acum după ce am obținut un duplicat al documentului au prima aplicație disponibilă la mijlocul lunii IULIE.
    Suntem ABANDONAȚI de propria noastră ȚARĂ !!!!!
    RUȘINE !!!!
    Raspuns: Stimata doamna, este regretabil faptul ca cererea dvs. nu a putut fi acceptata si procesata mai devreme din cauza faptului ca dumneavoastra nu ati avut documentele prevazute de legea romana. Va asiguram ca nu sunteti abandonata si ca veti beneficia de asistenta consulara, in ordinea programarilor. Oficiul consular nu poate face exceptii de la prevederile legale, are obligatia de a se asigura de respecarea legii romane si uneori acest lucru poate produce nemultumire.

  • Ina Dadan | 2 stele | 42 reviews | acum 2 ani | Am citit toate aceste recenzii: de la foarte rău la excelent. Realitatea este următoarea: guvernul român se așteaptă ca noi ( clienții= plătitorii de taxe)să facem treaba pe care ei ar trebui să ne ofere personal pentru a o face. Nu mai sunt accesibili pentru public: consulat sau ambasadă! Ei fac acest lucru pentru a avea control asupra documentelor depuse ( on line) și pentru a reduce personalul. Este un mediu neprietenos ca să o spunem frumos! De asemenea, personalul existent nu este pe deplin calificat pentru această funcție - se bazează pe "formare la locul de muncă". (10 likes)

  • Paula Cenusa | 1 stea | 8 reviews | acum 3 ani | Fac mult prea greu să faci ceva. Ultima dată când am venit aici pentru a-mi ridica certificatul de naștere, am vrut să-mi reînnoiesc și pașaportul, dar nu aveam programare, așa că nu mi-am adus documentele, crezând că nu mă vor ajuta. S-a dovedit că nu prea aveam nevoie de programare "pentru că e vorba de România știi tu". Un an mai târziu m-am întors în LA și pe site-ul lor scrie că ai nevoie din nou de o programare. Așa că am încercat să fac o programare folosind sistemul lor, dar mi-a apărut ca fiind un site plin de viruși și nu am putut nici măcar să trec peste antivirusul meu. I-am sunat de un milion de ori la numărul de pe google maps și nimeni nu răspundea. M-am gândit că din moment ce data trecută am putut scăpa fără programare ar trebui să pot face același lucru acum. De data aceasta au fost foarte serioși că au avut nevoie de o programare și am fost refuzată. Încă nu am reușit să fac o programare și, de asemenea, locuiesc în alt stat, așa că nu e ca și cum aș putea să trec pe acolo oricând. Atât de frustrant. (20 likes)
    Raspuns: Stimata doamna Cenusa, regretam faptul ca instrumentele de tehnologia informatiei utilizate v-au pus in dificultate. Serverele Ministerului Afacerilor Externe sunt in grija unora dintre cei mai buni informaticieni din Romania. Probabilitatea de a avea un virus informatic este zero. Daca pe computerul dumneavoastra a aparut mesajul ca pagina internet nu este sigura, acest mesaj este cauzat numai de setarile computerului dumneavoastra din programul anti virus sau firewall, nicidecum de prezenta unui virus pe serverele Ministerului Afacerilor Externe. Este suficient sa schimbati setarea pe un nivel mediu de securitate al calculatorului dumneavoastra sau sa includeti adresa www.econsulat.ro intre cele cu permisiume de accesare. Portalul www.econsulat.ro este foarte bine apreciat de diaspora romaneasca din Statele Unite, pentru ca este in serviciul dumneavoastra in sensul ca dosarul dvs. poate fi verificat de la distanta, in functie de fiecare serviciu consular solicitat, inainte de a va deplasa la consulat, tocmai pentru a evita deplasarile si cheltuielile inutile determinate de neindeplinirea conditiilor prevazute de lege si norme pentru efectuarea respectivului serviciu consular. Va recomandam sa revedeti si sa reglati computerul dvs. pentru a putea accesa paginile internet tip https://, inclusiv din Romania, si sa utilizati intotdeauna browser-ul Google Chrome cand utilizati portalul www.econsulat.ro. Va asteptam sa utilizati acest instrument modern pentru a ne transmite cererile dumneavoastra si pentru a beneficia in cele mai bune conditii de asistenta consulara de care aveti nevoie.

  • Fla Uca | 1 stea | 13 reviews | acum 4 ani | Când am încercat să contactez pe cineva de la consulatul român am simțit că mă aflu în România. Este nevoie de ceva timp pentru a putea vorbi cu cineva și a vă rezolva problema. Și nu este o mare problemă. Doar că vreau să-mi reînnoiesc pașaportul pentru că este expirat. Sunt încă în așteptare pentru a putea face o programare, dar ei sunt atât de ocupați să bea cafeaua lor și este atât de greu să răspundă la telefon și cutia poștală este întotdeauna plină, astfel încât nu puteți lăsa un mesaj. Îmi pare foarte rău să spun asta, dar nimeni și nimic nu poate schimba stilul românesc......trist (18 likes)

  • Tom Ferenczi | 1 stea | 5 reviews | acum 5 ani | Tipii ăștia nu-și respectă propriul program! Ei au o zi de lucru de 3 ore (9-12), dar noroc în încercarea de a obține pe cineva la telefon! Aștepți on hold și apoi îți închid în nas când răspund și după aceea închid biroul cu o oră mai devreme! Serios? Nu pot lucra nici măcar o zi de 3 ore? Trebuie să pleci acasă până la 11:15? Ridicol! (17 likes)

  • Istvan Erenyi | 1 stea | LG 47 reviews | acum 2 ani | Acest loc TERIBIL! Sunt cu prietenul meu fac niște hârtii. cameră mică cu o mulțime de vizitatori.
    Foarte lent, foarte zgomotos, multe hârtii cu angajați birocrați.Cred că acest loc are nevoie de un mic proces de curățenie pentru.Covor foarte murdar.Reprezintă România?!
    Un angajat are doar o zi proastă,sau nu tratează oamenii,ca oameni.
    Actualizare: 25.05.2019
    O lună timp de așteptare,pentru o semnătură! (14 likes)

  • Monica Gurdjian | 1 stea | 5 reviews | acum 4 ani | Excepțional de incompetent și obstrucționist. Necunoscând atribuțiile unei legații consulare, personalul oferă informații greșite și se ascunde în spatele convențiilor internaționale pentru a evita acordarea sprijinului consular. Inutil și neprofesionist! (20 likes)
    Raspuns: Nu sunteți cetățean român. Sunteți cetățean canadian. Vă rugăm să vă adresați serviciului consular din țara dumneavoastră pentru asistență.
  • Zsolt Mozes | 1 stea | 9 reviews | acum 2 ani | Am încercat să sun în legătură cu o întrebare pe care o am ...nimic!!!! Există un număr de telefon la care consulatul poate da informații sau e-mailul este cea mai bună cale ?? ...indiferent de ce cineva ar trebui să ridice nenorocitul de telefon ! (11 likes)
    Raspuns: Toate numerele de telefon afișate pentru informații consulare sunt conectate direct la call-center-ul consular din Bucuresti. Nu sunt conectate la consulatul general. Pentru a contacta direct consulii României la Los Angeles, recomandam utilizarea poștei electronice la adresa losangeles.cons1@mae.ro - pentru a avea informații care NU sunt deja afișate la pagina internet - rubrica SERVICII CONSULARE.
  • Capp Worthy | 1 stea | 5 reviews | acum 4 ani | Cele mai neprofesioniste servicii pe care le-am experimentat în viața mea! Se pare că nu știu ce fac, e ca și cum un membru al familiei le-ar da pur și simplu poziția! Este o farsă o o glumă totala! Să le fie rușine. (23 likes)
  • Simona Dumitru | 1 stea | 2 reviews | acum 2 ani | Locul ăsta e oribil! Nici un serviciu pentru clienți, și ei continuă să ne spună că toate informațiile sunt pe site-ul web. bine, nimic nu este actualizat pe site-ul lor!!! Am menționat că NU există servicii pentru clienți!!! Și ei nici măcar nu știu nimic. Ea a continuat să încurce orașele. Ce păcat! Ei au nevoie de un curs de servicii pentru clienți! (14 likes)
    Raspuns: Toate numerele de telefon afișate pentru informații consulare sunt conectate direct la call-center-ul consular din Bucuresti. Nu sunt conectate la consulatul general. Pentru a contacta direct consulii României la Los Angeles, recomandam utilizarea poștei electronice la adresa losangeles.cons1@mae.ro - pentru a avea informații care NU sunt deja afișate la pagina internet - rubrica SERVICII CONSULARE. Pagina internet este actualizata si poate fi accesata la http://losangeles.mae.ro/node/260.
  • Georgeta Swartz | 1 stea | 2 reviews | acum 2 ani | Am sunat acum câțiva ani și doamna a fost oribilă, fără maniere deloc. Vă rog să fiți respectuoși cu oamenii sau să vă găsiți un alt JOB! (10 likes)
    Raspuns: [numere –> email]
  • oana marin | 1 stea | 1 review | acum 3 ani | Nu răspund niciodată la telefon. Merită zero stele, aceleași servicii ca în România, unul dintre motivele pentru care m-am mutat din România. (23 likes)
    Raspuns: –>email
  • Raluca Almasan | 1 stea | 8 reviews | acum 2 ani | Încă acționează ca guvern comunist. Ei se așteaptă ca publicul să îi servească. Ei nu înțeleg că sunt funcționari publici, plătiți de contribuabili. Dezamăgitor, dar nu mă surprinde. (10 likes)
    Raspuns: Funcționarii consulari trebuie să acționeze în limitele stabilite de legislația, normele și procedurile internaționale și naționale. Acesta nu este un lucru comunist, ci statul de drept în țările democratice. Pentru serviciile consulare, vi se recomandă cu tărie să urmați procedurile administrative legale descrise amănunțit la adresa mae
  • Mihai | 1 stea | 2 reviews | acum 3 ani | Serviciu oribil. Lucrează doar cu programare, dar tot m-au făcut să aștept 3 ore. Alți oameni de aici au trebuit să aștepte și mai mult. (18 likes)
    Raspuns: Ne cerem scuze pentru timpul suplimentar pe care a trebuit să îl petreceți la birourile noastre pentru a vă rezolva problemele juridice. Ofițerii consulari depun într-adevăr eforturi serioase pentru a oferi cele mai bune servicii, dar în această perioadă a anului sunt foarte puțini.
  • Alex H | 1 stea | LG 43 reviews | acum 2 ani | Inutil, îți ignoră e-mailurile chiar și în timpul unei pandemii. Clasică instituție românească. (12 likes)
  • Billy Watson | LG 19 reviews | acum 4 ani | Consulat super nepoliticos și leneș! Feriți-vă sau mergeți doar la Consulatul General al României din Chicago! Evitați acest loc dacă puteți! (18 likes)
    Raspuns: Toate recenziile tale sunt atât de negative și ofensatoare la adresa tuturor! Sunt toți atât de răi oriunde te duci?
  • Dorin Bejenaru | 1 stea | 2 reviews | acum 3 ani | Vă rugăm să actualizați site-ul pe care îl folosim pentru a încărca documente, nu funcționează deloc, nu primește formatul real al imaginii, arată de parcă a fost proiectat înainte de anul 2000. (13 likes)
  • radu terite | 1 stea | 2 reviews | acum 3 ani | Acesta este cel mai rău consulat din lume.Am încercat să-mi reînnoiesc pașaportul de mai bine de un an.Ei nu sunt aici pentru a ajuta. (16 likes)
    Raspuns: Stimate domnule, nu vi se acordă o programare deoarece cererea pe care ați depus-o pe portalul www.econsulat.ro pentru un document românesc nu îndeplinește condițiile prevăzute de legislația română. Când documentele dumneavoastră vor fi în regulă și cererea va fi completă, veți putea alege dumneavoastră însuși ziua și ora programării. Astfel, atunci când vă veți prezenta personal la Consulatul General, veți avea certitudinea că cererea dumneavoastră nu va fi respinsă, protejându-vă împotriva riscului de a veni degeaba.
  • Lucian Tudor | 1 stea | 1 review | acum 2 ani | Cele mai proaste servicii vreodată, oameni nepoliticoși și plini de birocrație inutilă doar pentru a face o rezervare.
    Raspuns: Toate numerele de telefon afișate pentru informații consulare sunt conectate direct la call-center-ul consular din Bucuresti. Nu sunt conectate la consulatul general. Pentru a contacta direct consulii României la Los Angeles, recomandam utilizarea poștei electronice la adresa losangeles.cons1@mae.ro - pentru a avea informații care NU sunt deja afișate la pagina internet - rubrica SERVICII CONSULARE. (10 likes)
  • Rozalia Muzsnai | 1 stea | 2 reviews | acum 4 ani | Nu dau de ei din februarie! Nimeni nu răspunde la telefon și nici nu pot lăsa un mesaj... foarte dezamăgitor! (14 likes)
  • Florin Cotri | 1 stea | 3 reviews | acum 3 ani | Trebuie să aștept mai bine de 2 luni pentru o programare..e incredibil 👎 (19 likes)
  • Suphamat Chongchitklang | 1 stea | 12 reviews | acum 4 ani | degeaba! consulatul este aici pentru că cineva trebuie să aibă un loc de muncă. asta e tot. (22 likes)
    Answer: For lodging an application for the Romanian visa you should follow the instruction mentioned by the web site and http://evisa.mae.ro. Bad reviews on google cannot help getting the Romanian visa.
  • Oszkarbacsi Global | 1 stea | LG 45 reviews | acum 3 ani | De ce aveți un număr de telefon listat dacă nimeni nu răspunde la apeluri? (28 likes)
  • Alina Santiago | 1 stea | 2 reviews | acum 4 ani | Cel mai prost serviciu pentru clienți, lipsa de profesionalism și 0 knowkedge despre nimic (11 likes)
  • dande tante | 1 stea | LG 46 reviews | acum 10 ani | rău, foarte rău serviciul clienți, românesc ce altceva pot spune (14 likes)
  • Andrei Felecan | 1 stea | LG 53 reviews | acum 3 ani | Aceeași Românie veche,nu s-a schimbat nimic. (14 likes)
  • Florentina Manea | 1 stea | 1 review | acum 4 ani | Nu-i bine (12 likes)
  • shevshenco kay | 1 stea | LG 40 reviews | acum 1 luna | Ca si Cetatean Roman te simtit ofensat de asa zisa asistenta primita din partea acestui Consulat. Motivele sunt urmatoarele: 1. se ascund in spatele telefoanelor si a emailurilor. daca suni vreunul din numerel afisate nu poti lasa mesaj pentru ca au casuta postala plina de mesaje! doar functionarii incompetenti nu isi verifica mesajele primite pe telefonul de servici. 2. daca incerci o corespondenta pe email cu persoanele care lucreaza aici trebuie sa te inarmezi cu o vointa de fie si , probabil, si un curs de yoga despre cum sa iti controlezi actiunile cand ai de face cu oameni imposibili. Functionarii nu au habar de realitatea din teren, se ghideaza dupa o mentalitate comunista in rezolvarea cerintelor si nici macar nu au bunul simt elementar de a semna emailul trimis de institutie pentru a putea sti cu cine ai purtat corespondenta. Simplu spus, este o pierdere de timp si o rusine pentru Romania ca astfel de functionarasi sunt pusi in slujba Cetatenilor Romani. *later edit: o dovada a “profesionalismului” cand am sunat numarul oficial afisat pe site-ul Consulatului! ** Raspunsul Consulatului vorbeste de la sine despre cat de passive-agressive sunt in comentariile care nu le convin. Neprofesionisti pana la capat!
    RASPUNS: Functionarii consulari ai Romaniei cunosc foarte bine realitatile legislativ-normative americane si pe cele romanesti, tocmai de aceea este imposibil sa fie pacaliti de catre unii solicitanti de servicii consulare care se cred, cateodata, mai vicleni. Functionarii consulari au obligatia sa-si desfasoare activitatea cu respectarea stricta a procedurilor prevazute de legislatia si normele in vigoare. Acelasi lucru il fac si functionarii autoritatilor tuturor celorlalte state democratice din lume. Va recomandam sa va asigurati ca documentatia anexata cererilor dumneavoastra respecta cerintele legilor si normelor care guverneaza respectivul serviciu consular solicitat si sa nu mai considerati ca ar putea fi vreodata permisa ignorarea legilor in cadrul procedurilor consulare numai pentru faptul ca va aflati in alta tara. Veti constata ca respectand legea si normele procedurale, totul o sa decurga fara dificultati si ca solutionarea cererilor dumneavoastra o sa mearga usor si bine. Multumim pentru cooperare.
  • Ovi Banuta | 1 stea | 53 reviews | acum 2 ani | Domnule Consul Petrescu! Sunteți un nesimțit și un neisprăvit să fiți la conducerea unei ambasade cere operează atât de dezorganizat, unde lumea așteaptă 4-5h la rând având programare. Iar cei fără de programare sunt chemați să se prezinte la 9am deși nu li se da nici o atenție până înainte de ora 2pm când vi se încheie programul de 5h de munca, 3 zile pe săptămână. Oameni care trebuie să aștepte fara dreptul de a bea nici macar apa in incinta ambasadei! Copii mici fără mâncare și apă așteptând cu părinții ore in sir. Cum credeți că peste tot in lume se pot rezolva probleme fără a umili consumatorul și al ține în cozi cu orele?! Tratați lumea că pe animale. Rușine! (7 likes; poze)
  • ernesto | 1 stea | 43 reviews | acum 6 ani | Suni (la Consulat) -- nu raspunde nimeni. Apoi auzi robotul, o voce romaneasca intr-o engleza stridenta (cu un accent puternic) care iti spune sa apesi vreo 5 taste -- daca vrei asta apasa tasta 1, daca vrei alta -- tasta 2... Am sunat la toate 5 si n-a raspuns nimeni! Apoi suni la tasta 1 ca sa ti-o dea la telefon pe tanti de la tasta 3 care e vecina ei de birou dar are telefonul pe masa ei si raspunde la tasta 3. Sunt si au ramas romani!!! Adica n-au invatat nimic din conduita de business americana si, la data cind am avut nevoie de servciile lor oricum inutile (iulie 2014), le tremurau pantalonii ca se apropie alegerile si sefii care i-au protapit acolo ar putea cadea la fel de usor cum au si fost numiti... Desi pentru ei asta nu ar insemna nimic grav cita vreme la intoarcere in RO vor iesi la pensie cu pensii mari din niste functii in care, in afara de incalzirea unor scaune citeva ore pe zi, n-au facut nimic. Functionara de la consulat (pe care a trebuit s-o intilnesc in persoana fiindca la telefon n-a fost posibil) mi-a spus ca nu-mi raspunsese la e-mail (ii trimisesem si un mesaj e-mail) pt. ca i s-a “stricat computerul” si si-a schimbat dupa aceea adresa de e-mail si nu si-a mai putut accesa nimic de pe vechea adresa. Say that again? Daca astea nu sint povesti de adormit copiii, atunci ce sint? Aceeasi functionara mi-a mai spus ca “vin alegerile”, asa incit Consulatul va fi inchis pentru public, pe urma va mai fi inchis pt. doua saptamani fiindca se vor muta in alta cladire. In plus, pe site-ul lor era si o nota -- in luna august vor fi din nou inchisi pentru Adormirea Maicii Domnului. TRAI NINEACA! Va inselati daca credeti ca administratia actuala (a noului presedinte) ar schimba ceva. Iarasi vesnicul subiect (de 25 de ani de cind a fost pus pe tapet) al mentalitatilor neschimbate si pe care le tot asteptam sa se schimbe... Si oricum n-are rost sa-i mai analizezi fiindca tu ramii cu analiza si ei bine mersi cu acelasi scaun sub cur. (15 likes)
  • ana tuns | 1 stea | 2 reviews | acum 5 ani | am sunat aici de foarte multe ori si nu mi s-a raspuns ,,,am lasat voicemail si la fel,am scris un e-mail si n-am primit raspuns nici acolo,,,am nevoie de schimbarea pasaportului pt sotul si nu stiu ce sa mai fac (10 likes)
  • Radu Alexandru | 1 stea | 7 reviews | acum 4 ani | Nu poti sa faci nimic la consulat fara programare iar cand suni, suni de 100 de ori si nu iti raspunde nimeni iar cand iti raspunde nu vorbeste nimeni (10 likes)

Ambasada Romaniei in Mexic are 4.8 stele cu 25 de recenzii; numai doua dintre acestea nu au 5 stele si cateva chiar au poze. Cel mai negativ, cu o singura stea, de acum 5 ani, intreaba daca ambasada poate fi vizitata fara programare pentru obtinerea informatiilor.

Cam aici se termina periplul prin consulatele generale ale Romaniei in America de Nord, inceput cu cativa ani in urma cu consulatul din Toronto. Ar mai fi de discutat, in limita timpului disponibil, alte consulate cum ar fi cele onorifice cat si cele din Europa.

Surse / + info: rola-cnsulat, romx-embsy

Comentarii

Postări populare