Consulatul din Toronto II
Acum un an, consulatul avea mai putine stele, dar nu am stat sa republic toate comentariile negative. Consider aceasta retiparire importanta ca “snapshot” in timp, dat fiind ca aceste comentarii pot dispare sau pot fi modificate de autori.
Fiecare opinie incepe cu numele de pe contul Gugu, urmat in acelasi link catre cont de numarul de reviews (alte opinii / comentarii), apoi cu cat timp in urma a fost publicata opinia; urmeaza opinia propriu-zisa si cate voturi de “folositoare” a intrunit. Acolo unde opinia a fost exprimata in original in engleza, a fost tradusa, iar opiniile scrise original in romana au fost lasate asa. Toate comentariile re-publicate aici au 1 (o singura stea) din 5. Pentru a vedea textul comentariului, daca este prezent, apasa (click) pe nume (am folosit summary/details tags).
Alex Tatu | acum 2 saptamani
Mi s-a spus că doar pe bază de programare după ce am aplicat online prin econsulat.ro pentru ceea ce am nevoie. Am completat cererea de care mi s-a spus că am nevoie, dar apoi am fost informat că este una incorectă (deși personalul mi-a spus că este vorba de cea specifică), acest lucru s-a mai întâmplat de două ori. A patra aplicație pentru care mi se spune că trebuie să aplic nu funcționează din cauza unei defecțiuni tehnice online. Am explicat acest lucru și am trimis o înregistrare a defecțiunii după ce mi-au trimis un videoclip despre cum să completez cererea. Nu răspund la telefon, nu pot merge în persoană și nu pot completa o cerere online.
1
Arius MacLeod Paschakis | acum 5 luni
Când am încercat să o ajut pe bunica mea să își obțină pașaportul românesc, am fost trimisă pe econsulat.ro pentru a depune cererea. Persoana desemnată la dosar a cerut informații care erau deja furnizate. Am încercat să sunăm pentru a cere clarificări și pentru o actualizare a stadiului, deoarece trecuseră deja 3 luni fără nicio mișcare în legătură cu cererea, iar ei încercau să ne sfătuiască ce butoane să apăsăm, dar butoanele nici măcar nu există pe site. Acest sfat a venit după ce bunica mea a petrecut ore întregi încercând să navigheze prin robotul lor de asistență telefonică, când tot ce dorea era să vorbească cu un om. Site-ul este absolut abisal și confuz și se pare că personalul nu știe cum să navigheze pe el. Ne-au sfătuit să apăsăm pe un buton verde, ceea ce am făcut, iar aplicația și contul nostru au fost anulate complet. La sfârșitul zilei, bunica mea a spus să uităm, este o pierdere de timp să încercăm să obținem vreunul dintre documentele ei românești. 3+luni pe apa sâmbetei.
3
Adriano Palmier | acum 8 luni
Închis, fără informații despre orele de funcționare, fără răspunsuri la telefon de la un om și comunicare confuză. Un mod foarte prost și lipsit de respect de a-ți trata clienții. Continuați să lucrați bine, eu v-aș scoate câteva ore din ziua de lucru, lucrați prea mult.
5
Catalin Sandu | acum 2 ani
Am avut cea mai oribilă experiență aici. A trebuit să solicit un pașaport de urgență, din cauza unei circumstanțe nefericite: mama mea este foarte bolnavă și se află în prezent în comă, cu șanse foarte mici de recuperare. Cu toate acestea, faptul că un membru al familiei se află în această situație oribilă nu este considerat o urgență în cadrul consulatului român. Personalul de acolo a fost foarte nepoliticos și lipsit de empatie, destul de disprețuitor tot timpul - toate cele 15 minute în care s-au deranjat să discute despre cererea mea. Mama ta este în comă, am înțeles. Deci, care este mai exact urgența ta? O stea din această recenzie este pur și simplu pentru locație. Și pentru vremea frumoasă în ziua în care am fost acolo.
26
Florin Peltea | acum 3 ani
Este foarte nefericit să întâlnești lucrători publici care pur și simplu urăsc să te ghideze în tot procesul complex de obținere a actelor! Trebuie să spun că îmi pare rău pentru această recenzie, mai ales pentru cei care sunt acolo și fac această meserie cu drag și dăruire (pentru că sunt puțini), dar am primit cel mai neplăcut răspuns de fiecare dată când am luat legătura, mai ales cu "domnul" care crede că orice persoană care sună nu respectă legislația doar prin simplul fapt că sună. Ireal! Până și funcționarii publici canadieni sunt peste așteptările mele! Ai mei sunt prea "ocupați" și "importanți" pentru a se ocupa de români, care chiar plătesc pentru serviciul lor, așa-zis, de serviciu.
27
edy | acum 2 ani
Lipsa totală de respect pentru toți și pentru orice. De fiecare dată când am avut de-a face cu acest birou a fost un coșmar. La ultima mea vizită la consulat, biroul era închis. Am condus mai mult de 1 oră doar pentru a găsi o bucată de hârtie pe ușă cu 2 zile de concediu prelungit în plus față de zilele oficiale de concediu. Am verificat înainte de călătoria mea programul zilelor de lucru la consulat, inclusiv zilele de concediu. Dar bineînțeles că au decis să-și prelungească zilele de concediu cu încă 2 zile în plus fără să le afișeze pe site. p.s. Persoanele care evaluează acest birou cu 5 stele evident că au fost rugate de consulat să facă asta. Nu am întâlnit nicio persoană care să fie mulțumită de serviciile oferite de acest birou. Pentru a opri această mascaradă recomand tuturor celor care au avut/au probleme cu acest birou să deschidă o plângere oficială la MINISTERUL ROMÂN DE AFACERI EXTERNE.
37
MTC | acum 3 ani
37 comentarii
Am rămas cu un gust rău în gură după recenta mea vizită. Această doamnă mai în vârstă era frustrată de fiecare întrebare pe care o aveai. Nici măcar nu te lăsa să-ți termini propoziția întrerupându-te la jumătatea drumului, țipând în tot acest timp creând un scenariu cu comportamentul ei. Am rămas cu mai multă confuzie după informațiile ei incomplete. Concluzia mea...aceeași aroganță ca pe vremea comuniștilor, dar altă locație cu alte fețe. Comportamentul ei este lipsit de profesionalism, maniere, calitate și poate cineva ar trebui să-i sfătuiască cum să se îmbrace corespunzător. La urma urmei, este ambasada României despre care vorbim. Am avut parte de servicii mai bune la Tim Horton's drive through. Ca să fie și mai rău, aceasta este fața care reprezintă România în străinătate. Să vă fie rușine!
32
Simon Orbulescu | acum 3 ani
citind recenziile, mi-am dat seama că, mai mult ca sigur, NU sunt singurul în experiența mea proastă de la consulatul general al României. Mi-am adus părinții, ambii care nu sunt în cea mai bună stare de sănătate. Îmi dau seama că sigur, poate îmi lipseau unul sau două documente, dar un ajutor și o direcție ar fi fost de mare ajutor. Dacă vă faceți timp și citiți recenziile, veți descoperi că este vorba adesea de aceleași practici și probleme care apar în mod constant aici, la consulat. Personalul extrem de nepoliticos (desigur, unii pot fi suflete mari și dulci), dar experiența mea de vineri 9 noiembrie 2018 a fost doar absolut neplăcută. Sunt de acord cu recenzentul de mai devreme care a spus că ar trebui să fie trași la răspundere și să ridice standardele de angajare un pic. Pentru oricine citește, fiți foarte, foarte pe faza de când intrați. Așteptați-vă să fiți întâmpinați cu ostilitate, grosolănie și o aroganță nejustificată.
26
Sergiu Anton
Serviciu teribil, angajații resping tot ce spui și încearcă să te grăbească să îți răspundă. Te tratează îngrozitor, fără absolut nici un respect sau empatie și sunt plini de atitudine și tonuri negative. Mi-e absolut groază să merg aici și este regretabil că ai noștri ajung să se trateze în acest fel. În plus, site-ul web este atât de complicat de utilizat și nu este ușor de utilizat, aproape că vor să fii confuzat pentru a nu fi nevoiți ei să facă vreun efort.
28
Sleiman Bassimn | acum 4 ani
Angajați nepoliticoși. Neinformativi și disprețuitori, chiar dacă atât lucrările pe hârtie, cât și aplicația online sunt complete. După ce a țipat la mine să plec, a trebuit să rămân și să-i conving, în special un angajat de 55 de ani cu părul alb, că site-ul consulatului nu este actualizat. A refuzat să-mi dea numele și acreditările sale. Trei candidați au avut parte de același tratament nepoliticos, un început de zi foarte frumos. Având 2 vize anterioare de la NY în 2017, aplicația online (msg: trimis pentru validare) nu este niciodată actualizată. În NY ar trebui să mergi și să furnizezi copiile corecte în persoană după depunerea online. Cu toate acestea, în East York Toronto, trebuie să se aștepte ca cererea online să fie validată și ei vor trimite o notificare de programare. În concluzie, având toate actele corecte, au refuzat să înceapă cererea mea. Am plecat. În mai puțin de 2 ore, am primit un e-mail și o programare. Acest lucru se putea face în momentul în care am fost la consulat. Cu toate acestea, trebuiau să arate cine este șeful. Mulțumesc România și noroc vizitatorilor.
26
Ramona Nesmerak | acum 3 ani
Rușinat să fiu român și să am de-a face cu astfel de lumpeni. Părinții mei au primit cardul PR și a trebuit să le validăm permisul de conducere. Am mers la consulat și doamna ne-a spus" de ce ați venit aici?" Nici un salut sau "cu ce vă putem ajuta? "Am aflat mai târziu că totul este electronic acum. Am făcut cererea online, care a mers foarte repede. După aceea am primit un e-mail pentru a rezerva o întâlnire cu consulatul, ceea ce am și făcut. La o zi după ce au anulat-o ca fiind "cerere dublata", fără nicio altă explicație și fără nicio altă opțiune de reprogramare, cu excepția unei noi cereri. Mă simt foarte dezamăgit de acest serviciu fără alte opțiuni. Rușinat să am de-a face cu stilul românesc.
20
Stephen Luna | acum 3 ani
servicii proaste, am fost refuzat foarte repede ...am condus 3,5 ore. Sănătatea mea nu este cea mai bună, mă așteptam mai mult de la un consulat. experiență proastă. dacă aș putea da mai puțin de 0 stele aș face-o. Nu există informații utile pe site-ul lor, deoarece este extrem de învechit. sincer, este mai bine să folosesc un avocat și să plătesc 1000.00$ decât să trebuiască să trec din nou pe aici.
27
Moni Ka | acum 3 ani
Aș vrea să existe o modalitate de a le evalua fără o singură stea. Ce experiență negativă incredibilă pentru a face chiar și o afacere simplă cu Consulatul! Unul trebuie să viziteze de nenumărate ori biroul lor pentru a rezolva o chestie de bază. Nimeni nu poate da o instrucțiune si nici nu te poate ajuta imediat. Personalul foarte nepoliticos și servicii proaste.
21
Jon Simon | acum 4 ani
Este ca și cum ne-am întoarce în epoca de piatră (în ceea ce privește serviciul clienți). Nu există respect. Imediat ce am intrat, am început să pun întrebări în engleză (aveam nevoie să îmi reînnoiesc pașaportul), pentru că româna mea nu este prea grozavă (m-am mutat în Canada la vârsta de 6 ani). Unul dintre băieți a început imediat să mă scruteze, întrebându-mă de ce am nevoie de un pașaport românesc, din moment ce nu știu să vorbesc sau să citesc/scriu în română. Nepoliticos și lipsit de respect tot timpul. Nu știu cum de acești imbecili sunt puși în acel post.
25
ADELA. MARCHAND
Din păcate pentru a putea lăsa un comentariu a trebuit să dau 1 stea.de fiecare dată când am intrat în contact cu orice român angajat de consulate(Vancouver,Montreal,Ontario) am avut cea mai proastă experiență posibilă!Sunt increzuti,te tratează cu superioritate și cunoștințele lor sunt egale cu 0.Serviciul clienți...nu cred că știu ce înseamnă asta.Pur și simplu absolut oribil.Mult noroc
16
Daniel Silaghi | acum3 ani
Ups astăzi am fost acolo conducând de la London Ontario în speranța că pot face o împuternicire pentru a-mi vinde apartamentul, încercând să fac o programare online, dar prima disponibilă a fost în iunie, foarte foarte bine pentru cumpărător nu?doar că mă întreb ce cumpărător va aștepta 4 luni pentru a semna un contract? ? lol această birocrație românească. ... este la fel ca pe vremea lui Ceaușescu ,ar trebui să învețe serviciile cum sunt în Canada de exemplu în Ontario serviciul este pur și simplu nu facem plăcuțe de luni până joi pricepi Îmi pare rău, dar voi dacă nu ajutați oamenii, de ce mai sunteți acolo? Oameni care muncesc din greu toată săptămâna nu pot rezolva problemele doar într-o zi ca vineri sau orice altă zi ,foarte foarte proastă experiență cu asta nu știu dacă pot să spun birou ca șofer de camion am văzut în mijlocul pustietății oameni mai buni decât pot să spun oameni unde m-am născut
16
George Sirbu
Pentru acești oameni adresa de e-mail și telefonul este doar pentru decor ...nu răspund niciodată la apeluri sau la e-mailuri. Mă întreb când se va schimba mentalitatea / abordarea, dacă se va schimba vreodată Sincer, nu știu cum sunt selectați acești oameni pentru a fi trimiși aici să reprezinte țara, ar trebui să fie un proces mai riguros.
21
Hadasa Beatrice | acum 4 ani
Serviciu clienți slab, chiar dacă aveam TOATE documentele posibile pregătite și prezentate lor! Uau, când intru și văd cum ne tratează, îmi este rușine de cetățenia mea română! Să sperăm că vor învăța în timp să devină mai civilizați! Pur și simplu jenant și foarte dezamăgitor!
23
Alexandra Maria RADA | acum 4 ani
Uau... dacă aș putea nu aș da nici o stea... doar a stat acolo pentru a fi strigat la ea pentru că trebuia să modifice o împuternicire... doar cina de lucru... Și pentru că nu am avut 4 dolari în numerar.... lipsa de respect este de necrezut... Mă așteptam să fie o experiență proastă din citirea altor comentarii, dar nu mă așteptam la asta. Nici un serviciu pentru clienți ... zero
23
Consuella Vivienne Costea (FIRE DESTINY UNITY) | acum 1 an
Obișnuiau să fie foarte foarte nepoliticoși și neprofesioniști, acum, din cauza COVID-1984, sunt neprofesioniști, o amintire tristă a vechii gărzi comuniste corupte care i-a crescut și le-a dat un loc de muncă.
19
CLOROX BLEACH
Vreau să înțeleg de ce o ambasadă din CANADA refuză să vorbească engleza? Mi-a închis telefonul în nas de două ori pentru că nu vorbesc limba română- cum de li se permite acestor oameni să lucreze acolo???? De ce toată lumea este atât de nefericită și frustrată.
25
Eros MC
Local Guide · 59 comentarii | acum 1 an
Se îneacă în birocrația rigidă, cu "serviciul pentru clienți" rămânând o Fata Morgana exotică și inefabilă.
20
Ana Adam | acum 3 ani
Nimeni nu răspunde la telefon la Consulatul României din Toronto. Cererea online este ridicolă. Este un consulat în Toronto și este IMPOSIBIL să vorbești cu vreun angajat. Nu există cuvinte pentru a descrie dezamăgirea.
26
sorin casino
Cel mai prost site web din toate timpurile ! Incerc să-mi reînnoiesc pașaportul și nu există nici un fel de info.at all. Foarte prost!
16
Paul Enron | acum 3 ani
S-au schimbat foarte mult față de acum câteva luni ! A durat o veșnicie pentru a lua legătura cu cineva! Nimeni nu răspunde la telefon sau la e-mailuri.
16
Adnan Asan | acum 3 ani
Este ridicol nici un ajutor la nu vă pierdeți timpul și gazul pentru a merge acolo ei nu ajută cu problema dvs. Nu merge în numai rezervare online este ridicol Și nici un site prietenos este enervant Niciodată din nou
14
sarahpedeal | acum 9 luni
Nimeni nu răspunde la telefon. Mai există cineva care lucrează acolo?
1
Laura me | acum 3 ani
Funcționari extrem de nepoliticoși, ei vor țipa literalmente la tine și te vor face să te simți mizerabil pentru orice întrebare pe care o pui.
29
far num | acum 4 ani
serviciu clienți oribil, aceeași atitudine comunistă veche, orele de lucru sunt o glumă (proastă), nu sunt deloc interesați să servească cetățenii care le plătesc salariile
25
Brown Turquoise | acum 4 ani
Nimeni nu răspunde niciodată la telefon, iar site-ul web nu indică orele de program, iar când te prezinți la noul lor birou, orele de program sunt foarte limitate - serios?!!!?
22
Chris G | acum 3 ani
Experiență proastă servicii pentru clienți proaste... nimeni nu ridică telefonul și nu există nici o opțiune pentru a vorbi cu cineva.
14
Simone | acum 3 ani
Experiență foarte dezamăgitoare în timpul unei vizite pentru un serviciu consular.
14
Eva | acum 3 ani
Nu vă deranjați să încercați să îi sunați, nimeni nu răspunde niciodată la telefon
20
1
20
Algo Automotive Repair | acum 3 ani
Cel mai prost serviciu vreodată...la fel ca în România....
13
12
13
21
22
15
Andrei Marin
Frate, mizerie mai mare nici ca se putea. Le-am dat o stea de mila. Am fost saptamana trecuta pentru reinoirea pasaportului. Am avut programare la ora 09:00 am, am plecat de la Consulat la ora 13:15 pm. A trebuit sa-mi iau liber de la serivici pentru o chestie care ar trebui sa dureze max. 45 min ( cu indulgenta). De la 3 oameni la ghiseu s-a ajuns la 1 (care si ala are pana in 28 de ani) cu o atitudine execrabila. Rusine.
8
Delia S.
Servicii groaznice, probleme teribile de comunicare cu cetatenii romani. Daca vrei un “taste of Romania” si sa nu uiti de ce ai plecat de acolo, mergi putin la ei, sau macar incearca sa le dai un telefon( in caz ca reusesti sa ii prinzi). A trebuit sa mergem la cei de la Ottawa, unde ai parte de servicii ireprosabile(Soc!) si ne-au rezolvat pe loc cu respect si bun simt.
10
Oana Boiciuc
Oribila experienta. Niste incompetenti cu atitudine. Daca suni la call center habar n- au de nimic,nu cunosc legea,nu stiu sa raspunda la niste intrebari legate de documente simple, daca vorbesti cu 3 persoane iti spun 3 lucruri diferite, si nici programari prin ei nu poti sa faci. Deci care este rostul lor acolo???????Au vrut cei de la RCMP sa vorbeasca cu ei si nici macar nu vorbesc ENgleza. Iar cand am inceput sa ma minunez si sa ma enervez totodata cand am aflat ca nu vb engleza tot incompetenta s- a ratoit la mine si m- a pus la punct. Unde esti tu Țepes Doamne.....Sunt curioasa pilele cui sunt . Daca ar stii cati ii injura Te simti ca in bancul ala: -Psihologul:Ce va impiedica sa fiti d-voastra? -Tu: Codul Penal A! Si daca trebuie sa iti faci programare on line mai bine iti bagi un par in....Zici ca sistemul electronic a fost creat special ca sa iti puna bete in roate . Bataie de joc totala! Asa ca a trebuit sa ma urc in masina si sa merg pana acolo( ca iobagul cu jalba in protap la stapanire) unde am avut norocul sa il gasesc pe jurist(cred) care mi-a spus ce sa fac(pentru ca cei de la ghiseu habar nu aveau. EU aveam nevoie de informatii despre certificatul de casatorie si divort efectuate in Canada, iar doamna de la ghiseu mi- a dat o hartiuta cu informatii despre certificate de nastere si casatorie edectuatuata in Romania ). Noaptea mintii! Urmeaza sa vad daca juristul a avut dreptate
12
ion gheorghe
In Toronto este un calvar cand cineva incearca să-şi rezolve probleme birocratice la consulatul ţării natale. Cei care lucreaza la consulat tergiversează întocmirea unor acte, manifestă aroganţă, ţipă la oameni, le vorbeşte urât, îi descurajează să-şi reînnoiască actele româneşti. Sictir, dispreț și de foarte multe ori ură. Conform articolului 31 din Legea 269/2003, membrii Corpului diplomatic şi consular al României sunt obligaţi să-şi îndeplinească cu responsabilitate, profesionalism, loialitate, corectitudine, promptitudine şi conştiinciozitate îndatoririle de serviciu şi să se abţină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii României“. Nimeni la acest consulat nu respecta aceasta lege. Romanii sant descurajati sa-si mai faca pasapoarte. Consulatul nu raspunde la tefelon sau la emailuri niciodata iar mai de curînd apelurile sint rapunse direct de catre niste neprofesionali de la un centru din Romania. De ce se intampla aceste lucruri? Se doreste ca Romanii din Toronto sa nu mai aibe acte românești cu care să poata vota?
12
Raluca Salceanu | acum 4 ani
Cel mai rău loc din Canada. Servicii foarte proaste pentru clienți. Este suficient să mergi de două ori în acel loc și îți vei aminti de ce ai plecat din România și de ce iubești sau ar trebui să iubești Canada. Am plecat cu dureri de cap astazi din acel loc. Tatismul e inca in floare acolo. Customer service este "0" Domnule consilier sau ce-oti fi pe-acolo, asta e customer service:"Da, care e problema?" Doamna in varsta ar trebui sa iasa la pensie ca daca nu aveti muraruri la cina, cu siguranta o puteti chema pe dumneaei... Doamna blonda, de langa ghiseul doamnei Popa, ati reusit cu brio sa imi amintiti de lipsa de educatie si taranismul din Romania in momentul in care ati intervenit, fara ca nimeni sa va intrebe ceva, in discutia pe care o aveam cu colega dumneavoastra. Stimate doamne si domn, pacat, ca intr-o astfel de institutie care ar trebui sa ne reprezinte pe noi, ca romani, pe teritoriul Canadei, nu aveti pic de eticheta si de clasa!! Dar, va multumesc, pentru ca, in felul acesta, reusesc sa apreciez mai bine Canada, sa fiu mandra ca sunt romanca, prin ceea ce fac si sunt eu ca om, pentru ca felul in care am fost tratata astazi de romanii angajati la consulat, lasa de dorit! Sa va fie rusine!!
20
Adina Ciovina
Bataie de joc! Vin 3 persoane din interior, explici fiecaruia de ce esti acolo si fiecare intelege altceva... Bani aruncati in vant pentru salariile acestor oameni. Am nevoie urgenta de o procura si mi se spune sa revin in decembrie ca rezolvam. Multumim frumos pentru serviciile dvs.
10
Pufy Cino
In data de 15 mai 2019 am fost la consulat unde doream să obțin un document. In prealabil am dat telefon la nr afișat pe site unde mi s-a spus că există două alternative. Sa fac programare sau să mă duc direct. Cum siteul cu programări nu a funcționat m-am deplasat la consulat. Am avut o discuție cu doamna de la ghișeu, aceasta insistând că eu sa fac programare pe site deși se pare că știa că siteul nu funcționează. I s-au mai spus asta de către cetățeni, am aflat mai tarziu. Consulul României era la masă cu cetățeni dar văzând că insist pe subiect, m-a poftit să părăsesc consulatul. I-am răspuns uluit că atitudinea dumnealui fata de cetățeanul este nepotrivita și i se va face plângere la minister. Auzind aceasta dansul i-a ordonat doamnei de la ghișeu sa inchida ghișeul, aceasta neconformandu-se. Discuția s-a aprins , amenintandu-ne reciproc în termeni apăsați , eu pe dansul cu plângerile el pe mine că cheamă security daca nu plec. Am reușit să filmez parte din conversație. Plângeri au fost deja trimise către Ministerul de externe și președintele României. Filmarea sper sa o pot aduce pe canalele media din Romania. Mâine vor fi contactate cotidienele de mare tiraj. Relicvele aste comuniste trebuie să dispară din societatea românească, încă bolnava.
11
Mastacan Dorel
Dezgustătoare experienta , Astăzi 14 Ianuarie 2020 la Consulatul României din Toronto, doar un funcționar este la ghișeu desi in sala sunt persoane cele mai multe dintre ele în vârstă care asteapta cate 3 -4 ore la rând ..... IGNORANȚÄ SI BĂTAIE DE JOC LA ADRESA CETATENILOR ROMANI . RUSINE SA VA FIE.....
10
Lucia Popescu | acum 4 ani
ESTE IMPOSIBIL SA COMPLETEZ O APLICATIE PENTRU PROCURA GENERALA, PROGRAMUL PE CARE IL FOLOSITI ESTE FOARTE GREU DE ACCESAT, MA TRIMITE INAPOI TOT TIMPUL SI NU POT TERMINA APLICATIA ON LINE, CUM REUSESC SA FAC O PROGRAMARE DACA NIMENI NU RASPUNDE LA TELEFON SI NICI ON LINE NU POT SA AVANSEZ.???
17
Marian Salceanu | acum 4 ani
Este f cunoscut faptul ca stresul favorizeaza dezvoltarea tumorilor canceroase intrucat “hraneste” celulele maligne.
10
12
Costel Popa | acum 1 luna
Yahya Aj
Irina Czako | acum 1 an
badiu alexandra | acum 4 ani
Argentina Cureteanu | acum 8 luni
Urmeaza sa numar mentiunile celor care lucreaza acolo in lista comentariilor pozitive.
Surse / + info: gm-torocons
Comentarii
Trimiteți un comentariu
You may also comment in English on Twitter @AndreiZodian or Facebook / Meta on the same